Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nybadad Loke

Loke nybadad!


Nu har Loke blivit badad. Han ser så liten och tanig ut när pälsen är blöt. Vi var tvugna att vara två, en håller och en tvättar. Jag klädde av mig tog katten och klev ner i badkaret och då började han flippa ut med ben och klor överallt. Han fastnade i huden vid mitt nyckelben och jag var tvungen att hålla honom stilla medans Emma tod ut klon ur mig. Men sen gick det rätt bra, fick några bra grepp på honom. Nu har han gått och lagt sig någonstans för att tvätta sig.


Vänner har gått på TVn i stort sett hela dagen när jag har varit väldigt okreativ. Emma har sytt lite på sin klänning och jag har mest suttit vid datorn och kikat runt. Imorgon jobbar jag mellan 14 och 2030 och innan det så ska jag skriva lite brev var det tänkt, kanske tvätta om det är ledigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback