Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Då är det snart jul, visst..?

Hej allihopa!

Ligger just nu i sängen hemma hos mor min, eller rättare sagt i stugan på deras tomt. Inget rinnande vatten så blir jag nödig får jag ut o ställa mig runt hörnet, känns ju rätt bra. Tog tåget upp direkt efter jobbet idag så landade i Mörrum kvart över åtta där mamma hämtade upp mig från tåget. Sen kom även min syster Petra med man och ungar, trötta ungar, ner från Gråbo (utanför Gbg). Lite glögg och lugn och ro framför TVn. Det är en lite uppdatering om vad som händer mig just nu. Bloggar från luren så ni vet, om det är lite stavfel.

Ha en underbar dag alla!

/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback