Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

En bra helg.

Har verkligen haft en trevlig helg. Jobbade till 19.30 i fredags och blev upphämtad av Sanne efter jobb sedan har helgen rullat på. En lugn och trevlig fredagskväll blev det, vi skaffade oss lite mat från grillen och drack vin och skrattade hela kvällen, blev rätt tidigt ändå, i mina mått mätt. På lördagen spenderade jag några timmar på stan på mitt livs första volontärsuppdrag. Det var väldigt roligt, mötte en del folk, delade flyers, pratade med några fast inte så länge då det inte är så många som är sugna på att stå stilla i kylan.

Efter det så begav jag mig hemåt och lämnade mopeden och tog bussen till Värnhem och hälsade lite på de gamla kollegorna på Hemköp innan jag begav mig in och påbörjade årets julhandel. Blev ett par klappar. Sen så åkte jag och Sanne hem till mitt igen och började laga lite mat, gryta med röd curry, grönsaker och kyckling. Och så klart lite ris till det. Så blev det ännu en kväll av vin, skratt och skojigheter. Vi kom inte iväg någonstans utan stannade bara hemma men vi hade verkligen trevligt.

Söndagen bestod också av en del julklappshandel så nu är det klart, har bara en födelsedagspresent att fixa med. Tanken var att jag idag skulle vara i säng innan 01, får se hur det blir med det, har en halvtimme på mig. Kvällen har spenderats framför datorn väldigt mycket varvat med tvättstuga och tvättvikningen som hör till.


Ha d gott

/ Hippo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback