Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Verkligen en full helg!

Hej och hallå! Då var min lediga helg snart slut men inte riktigt ännu. Börjar med fredagen, jobbade till 23 och fick skjuts till Möllan, där jag skulle möta upp Magnus. Fick inge svar på hans telefon och hittade inte honom på Ice där vi skulle ses. Så jag skickade till Helena o frågade om hon bytt om så hon kunde komma ut. O det gjorde hon! Vi satte oss på Langelo och tog en öl, sen stängde de där men vi kände att vi inte var redo att gå hem så vi gick vidare och hamnade på Ice igen. Där tog vi ett par öl till tills de stängde och vad skulle man då göra... Jo vi gick. Började gå mot Helenas och kände att vi var hungriga, men BK hade stängt så det blev inge mat. Hamnade i Helenas soffa o satt o snackade till halv sex ungefär, då ringde jag taxi och åkte hem. I säng vid halv sju.

På lördagen vaknade jag runt tio efter 3,5 timmars sömn och kunde inte somna igen. Körde sedan upp till Segevång och skulle träffa Dan, han satt i ett möte men jag pratade med Maja en stund. Längesen jag var där så det var roligt att träffa henne och prata lite om hur det går. Sen hem och iväg igen. Åkte bussen hem till Emma och klädde av mig o la mig i sängen och somnade en stund. Det var skönt men inte så länge, sen upp o hoppa och på med kläderna igen. Gick till Carib Kreol, lite öl och God Mat!

Sen bar det av mot Dan o Emeli för deras inflyttningsfest! De skulle äta när vi kom så det var bara jag, Emma och värdarna där. Kvällen började lugnt och vi hade trevlig sen kom det massor av människor kändes det som, det bara trillade in folk ett tag. Roligt att träffa alla glada och underbara människor! Blev mycket snack och skoj hit och dit och efter ett tag så började vi med lite lekar, mogna och vuxna som vi alla är! Haha! Vi hade det roligt hela kvällen! Folk började röra sig mellan två och tre likaså jag. Var hemma runt halv sex även denna dag...

Idag är det söndag och jag har sovit några timmar längre idag men ska sova en stund till eftersom inatt ska man försöka hålla sig vaken igen :P Dan o Emma ska komma hit och vi ska titta på Oscarsgalan. Har aldrig tittat på det innan och är inte så inne i filmens värld men det kan vara roligt ändå.



Kommentarer

Postat av: emma

mysigt ska va ha ;) <3

2011-02-27 @ 16:45:36
URL: http://spacebetween.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback