Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

2011

Då var det ett nytt år och jag har redan hamnat efter i mitt bloggande. Jag hinner med att blogg på Facebook och Twitter om ni vill följa mig där. Sen jag bloggade sist har det varit jul och till och med blivit ett helt nytt år. Torsdagen 23e åkte vi till Mörrum efter mitt jobb vid cirka 2030.

Julafton sov vi ut och sen åkte jag ner till min mor och hämtade lite klappar och träffade mormor. Sedan åkte vi till Svängsta för att hälsa på min far! Lite julfika med ballerina och kaffe sen kom farmor så jag fick träffa henne också! Sen åkte vi hem till Emmas föräldrar igen och satte igång årets julafton med glögg, julbord och trevligheter. Sen kom Tomten och hälsade på, fast jag missade honom (var och köpte tidningen). Massor av fina och bra klappar fick vi också!

Juldagen var vi hos pappa, åkte dit vid middag ungefär. Lite mat och trevligt hade vi, med härliga ungar och underbara familjemedlemmar. Senare åkte vi in till Karlshamn och gick till Compagniet, efter förfesten hos Nizzes bror. Massor av dans och roligheter tills vi skulle därifrån. Skulle sova med Emma hos Elle men hon svarade inte i sin telefon. Slutade med att jag åkte med till Mörrum och skulle sova hos Nizze men gick upp till bror min i samma trappa och somnade i soffan där.

Annandagen började tidigt med att jag vaknade i soffan hos Victor och var orolig för Emma. Började ringa henne igen och hon vägrade svara. Nån timme senare ringde Elle och sa att Emma var där och att hon glömt sin handväska i garderoben på Compagniet. Då var jag lugn och somnade igen. Vaknade vid elvatiden och gick ner till Nizze och hämtade min jacka och gick bort till Mormor och fick julbord till frukost! Mormor är underbar! Sen fick jag låna Victors bil för att hämta Emma i stan eftersom att bilnyckeln låg i väskan som var kvar på Compagniet. Då körde vi till Emmas mormor för lutfisk! Sen försökte vi få tag i Emmas väska och jag fick ringa till jobbet för att fixa så nån annan jobbade för mig på måndagen.

27e december var vi kvar i Mörrum eftersom det strulade till sig dagen innan. Åkte till Karlshamn och köpte ett par byxor och sedan hem till Mormor för födelsedagsfika. Träffade kusiner som jag sällan träffar och deras ungar en stund och lite kaka och tårta. Sen åkte vi upp till Emmas igen för mer födelsedagsfika för Emmas syster innan vi åkte tillbaka till Malmö.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback