Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Dagen efter

Inte bakfull men det är dagen efter en mycket trevlig kväll. Igår så var det först städning och diskning som stod på schemat. Sen hoppade jag in i duschen och precis när jag kom ut så ringde porttelefonen, Dan o Emeli kom. Började med ett glas vin och Dan satte igång att laga förrätten, det blev en "biff" med palsternacka, potatis och morötter. Mycket god förrätt och en verklig aptitretare. Huvudrätten blev en god bönpaj som Emma lagade (jag gjorde degen som vanligt) och var också mycket god. Efterrätten blev hallonsufflé med lite glass och hemmagjord chokladsås. Den var väldigt god!
Sen spelade vi spelet Tokstolle som vi spelade med Sofie o Anders för ett tag sedan. Dan vann, men jag var inte så långt efter. Men det var roligt. Sedan åkte vi in till stan och drack varsin öl på Spice.

Idag blir det väl att diska undan allt efter igår. Ska även åka med Emma till Mobilia och lämna in hennes dator så att den kan bli fixad. Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback