Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Finbesök

Hej alla glada! Nu är Nizze o Josse nere hos mig. Jag jobbade till 2030 sen åkte vi hem till mig. Öppnade ett par öl och satte oss i soffan, snackade lite, satte på TVn. Efter en stund så började vi spela Guitar Hero, Nizze är rätt duktig, på beginner-nivå. Haft lite härliga skratt och en lugn och trevlig kväll. Nu ligger de på madrassen i vardagsrummet på luftmadrassen och pratar och jag ligger i sängen ensam... Önskar att Emma vore här. Vet inte vad hon håller på med just nu...

Imorgon ska jag filma repet av teatern och försöka få ihop en duglig liten teaser. Kommer förmodligen att komma upp här också. Nu ska jag snart sova. Ha en underbar dag! (När ni nu läser detta...?)



Kommentarer

Postat av: Mamma

Hoppas ni får en trevlig dag imorgon oxå, hälsa Niklas.

Kram mamma

2011-01-29 @ 00:55:52


Postat av: emmalynn

jag längtar efter dig också!<3

2011-01-29 @ 09:54:27
URL: http://spacebetween.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback