Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Måndag

Så då var man hemma igen. Har varit borta sen lördagkväll.

Lördagen
Åkte till högskolan och filmade teaterrep som jag ska klippa ihop en liten trailer av. Åkte sedan tillbaka mot centrum och mötte upp Nizze o Josse på Clas Ohlsson. Sedan hoppade vi på bussen och åkte hemåt mitt igen. Diskuterade lite vad vi skulle göra först och bestämde oss för att åka till Oxie där Josses mormors syster bor och vi hade blivit inbjudna till middag. Försökte hjälpa henne att få igång några av hennes alla lysrör, gick inte jättebra. Sen åt vi, potatis med en gryta med kött och lite glass och bär till efterrätt. Sen åkte vi till IKEA, de skulle kolla lite på garderober och gardiner. Åkte hem igen och satte igång med lite Guitar Hero igen och öppnade första ölen. Sen hände nåt tråkigt, de åkte tillbaka till Mörrum, eller ja Granefors. Så jag satte på lite musik och tog några öl till och åkte sedan in och mötte upp Danne och Roger på T.G.I. Fridays vid lilla torg. Satt och snackade skit och hade trevligt! Sedan kom tjejerna också, Patricia, Emelie och Caroline och med sig hade de även Tommy. När kvällen började gå mot sitt slut så gick vi och tog en kebab och sedan mot bussen vid Triangeln. Hoppade på bussen och skickade ett sms till Emma och undrade om hon var vaken, när jag åkt förbi där hon bor så fick jag svar. Så hoppade av vid Fosievägen och gick tillbaka en bit och upp till Emma!

Söndagen
Hände inte mycket för min del, nästan ;-). Vi gick ut och åt brunch och skulle upp o lägga oss och mysa. Men Emma fick tyvärr annat att göra så hon stack iväg några timmar medans jag slumrade på soffan framför Pirates of the Caribbean. Stannade där hela dagen och kvällen och kom hem först idag.


Idag jobbar jag mellan 15-2030 och imorgon är det flyttdag för Dan o Emeli! Ska bli kul, var ju ett halvår sen sist jag hjälpte nån att flytta :-)
Ha en bra dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback