Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nyårshelgen

Hej igen alla glada människor!

Nyårsafton jobbade jag mellan 10:10-19:15. Hoppade in i bilen och började bege mig hemåt för att hämta lite grejor Emma hade glömt. Körde hem till Sofie o Anders för en trevlig och god middag med familjen Bengtsson, Jag, Emma, Marie, Leif, Sofie och Anders. Elton var också med så klart den galna glada hunden. Började med en förätt bestående av grön ärtsoppa och chilimarinerade räkor. Sedan var det dags för huvudrätten som var fläskfilé och hackebackspotatis med lite grönsaker till och Jensens favoritsås. Se bilderna och mumsa! Efterrätten var en jordgubbssufflé gjord av min älskade med vaniljglass.



Efter maten så spelade vi spelet där man sätter en lapp i pannan och ska gissa vem man är genom att svara ja och nej frågor. Jag är ju usel på kändisar så det gick inte så bra för mig men kul var det. Kom inte ihåg vilken jag var första omgången men andra var jag tydligen Benny Andersson. Klarade inte av någon av dem dock.

Årets första dag började på en luftmadrass hemma hos Sofie o Anders. La oss ganska tidigt så fick sova en hel natt, skönt. Upp och hoppa o äta frukost sedan iväg hem en sväng och fixa innan jobbet. Började jobba klockan två till elva. Sen söndagen var lugn och skön.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback