Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Torsdag - Goda nyheter inför helgen!

Nu var det för längesen jag uppdaterade, skulle göra det i helgen men det blev inte av. Har jobbat en del sedan sist. Ska snart till jobbet igen och ska uppdatera igen ikväll tänkte jag.

I helgen får jag besök!! Nizze kommer äntligen ner och hälsar på! Lyckats lösa så jag slutar tidigare på fredag så de kan komma ner tidigare, slutar då 2030 istället för 23. Har bott i Malmö sedan 2008 och han har inte hälsat på mig en ända gång ännu. Lite ledsen över det men är glad att han äntligen ska komma! Får väl tacka Josse som fått honom att bestämma sig. Hoppas på en trevlig helg, vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer nog på något roligt. Blir iaf att laga middag på lördag, kanske ta en öl nånstans på kvällen. Biljard kanske...



Kommentarer

Postat av: emmalynn

och jag är så glad att din vän är här <3 för din skull, älskade Dudu

2011-01-28 @ 20:21:57
URL: http://spacebetween.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback