Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nu bloggas det inte så ofta

Men jag finns alltid på Twitter och lite på Facebook för er som fortfarande vill hålla kolla på vad jag gör. Ska försöka komma igång med bloggandet igen.

Om en vecka, i morgon, jobbar jag min sista dag på Hemköp! 1e juli kommer jag att jobba till 23:10 för sista gången och det känns märkligt på något vis. Har inte jobbat så länge på samma ställe någon gång tidigare, varit där sen våren 2009 så mer än två år. Börjar mitt nya arbete på Polisen 11e juli! Så jag har nästan 10 dagars semester också, det är väl allt jag får i år. På Polisen ska jag svara i telefon på 114 14 så vi kanske hörs en dag, hoppas i sådana fall att det är under bra omständigheter.

I morgon är det midsommarafton, den ska firas i Pildammsparken tillsammans med underbara vänner, bara att hoppas att vädret håller sig i schack!

Ha att gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback