Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

HELG!

Hej alla glada! Nu är det ju helg igen och denna gången är jag ledig, länge... Jobbar inte förens på torsdag nästa gång så det ska bli skönt. Idag har jag städat av lite här hemma, ska ju grilla med Emma ikväll. Blir årets första grillning, tror jag. Vi grillade i vintras också men kom inte ihåg om det var innan eller efter årsskiftet. Fick ju en elgrill i julklapp så det är smidigt och blir gott fast det inte är någon rök och glöd. Vi får se vad vi grillar dock. Får inte tag på Emma eftersom hon repar idag, hela dagen.

Snart ska jag in i duschen och sen bege mig till repet var det tänkt och se genomdraget de ska ha, snart är det premiär och ni är givetvis välkomna! Premiär 16e mars på MAF Scen 1, läs mer på www.m-a-f.org om ni är intresserade. Tänker på dig med mor om du läser detta. Ni skulle ju komma den 19e, Emma kommer nog inte att vara med då hon har föreställning sen. Men ni är båda välkomna att hänga med och titta på föreställningen.

Solen skiner in i genom fönstret och jag sitter i soffan och svettas. Riktigt skönt att veta att snart halva mars har gått och att sommaren inte är långt borta. Längtar så!!

Nä nu duschen...

Ha en underbar dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback