Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Driftwood!

Precis hemkommen från Driftwoods spelning på Kulturbolaget i Malmö. Grymt bra spelning och publiken var verkligen på, det var gung kan man säga. Bilder? Finns nog på både Twitter o Facebook inom kort, ni hittar mig där.

Nu är det snart fyra dygn sedan jag tog min sista cigarett! Känns verkligen bra, mycket bra. Känner redan att lukt och smak har kommit tillbaka och sen ska jag testa min kondition, det brukar gå snabbt att bygga upp den. Om 17 dagar kommer det att vara hur lugnt som helst, för då är också vanekänslan borta. Det tar ju 21 dagar att skapa en vana och då likaså när det gäller att bryta en.

Det får bli allt för idag men det kommer nog mer snart. I morgon kommer familjen Bengtsson/Ekenstierna och äter frukost med oss klockan 10, så det är nog dags för sängen.

Ha en underbar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback