Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

If you want a change, you have to make a change.

Mer än halva oktober har nu gått. Hösten är här på riktigt och det var verkligen längesen jag uppdaterade min blogg. Har nu varit hemma från jobbet i två dagar, sjuk alltså. I förrgår kväll märkte jag att jag kan inte vara vaken längre, gick och la mig i sängen någon gång mellan 19-20 och steg upp runt 10 dagen efter. Var vaken flera gånger under natten då jag fyllde på vatten, gick på toaletten, ringde och sjukanmälde mig, annars var det blandat med svettningar och att frysa. Kul natt. Har då alltså de två senaste dagarna pendlat mellan soffan och sängen, ibland ut i köket för mat. Blivit några filmer och en del Big Bang Theory. Tack för filmlistan :P

Det har gått över en månad nu. Tiden går så fort. Det känns konstigt på flera sätt, någonting är inte som det brukar. Men jag mår bra annars, livet känns bra. Det känns lovande. Jobbet går bra och jag trivs väldigt bra, härliga kollegor och ett intressant arbete.

Skrivit kontraktet för lägenheten nu också, gjorde det förra veckan! Så i mitten på November flyttar jag, ska bli väldigt skönt. Då blir det på riktigt, jag ska ordna mitt hem som jag vill ha det. Om jag nu gör det förstås, är ju inte så mycket för inredning, trivs bra ändå :P

Var upp i Mörrum i helgen, åkte upp torsdag eftermiddag och hem för att jobba söndag kväll. Vilken helg, hann med och träffa många av de viktigaste i mitt liv! Till och med en som jag verkligen inte umgåtts med på många år, verkligen kul, hade en del att prata om. Tack alla som jag träffade i helgen!!

Nu har jag jailbreakat min lur och om ett tag är det läggdags. Imorgon kl 07 är det tvättid sen 11.45 är jag åter på jobb.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback