Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

John Doe

Min blogg har tydligen avstannat en elden och jag hoppas ni kan förlåta mig. Anledningarna är väl flera. Dålig motivation, lathet, tid med mera men det ska komma några inlägg med jämna mellanrum igen.
 
Nu har jag börjat arbeta dag, förutom inatt. Det känns bra på många sätt att få kvällarna lediga till att göra vad jag vill, det blir mer gjort för mig när jag inte har en tid jag måste passa utan har hela kvällen på mig. Man behöver inte sova  så länge varje natt, ibland är man ledig. Så nu ska det bli mer läsande och skrivande så förhoppningsvis kommer bloggen igår på riktigt igen de närmaste veckorna. Jag vet bara inte vad jag ska skriva. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback