Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nästa: Granefors

 
Ikväll åker jag tåget mot Blekinge för att spendera natten i Granefors. Tidigt imorgon åker jag och min kära vän mot Åre där vi ska ta udd upp för backarna med lift och sedan överleva nedfärden på två hjul. Det kommer bli en rolig utflykt, paddan är laddad med soptipp, serier och filmer. Vi ska skratta, sjunga falskt och slå på varandra lite lätt, så där som vänner gör.
 
Vill ni se vad vi hittar på för dumheter så följ mig på Twitter och instagram. Kanske kommer lite grejor på Facebook också, många av er hänger kanske där oftare. 
 
Håll tummarna för att jag överlever nerförbackarna ;)
 
Over and out



Kommentarer

Postat av: Mamma

Var rädd om dig!!!

2012-08-30 @ 23:27:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback