Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nästan i hamn

Då var lägenheten vår och om en månad kommer jag att flytta ihop med Lexi och Linus. Det kommer bli så spännande och roligt, verkligen längtat efter detta. Igår kom beskedet, vi hade tilldelats lägenheten. Vi väntar bara på ett papper sen är kontraktet vårt.
 
Så fort det är klart kommer jag att säga upp min nuvarande lägenhet. Eftersom jag har tre månaders uppsägningstid kommer jag att göra allt för att marknadsföra lägenheten och få så många sökanden som möjligt som är beredda att flytta in redan vid månadsskiftet. Dubbel hyra vill jag slippa.
 
Den första oktober får vi tillträde till lägenheten, ska försöka komma in redan den sista så det blir en söndag istället för måndag. Första oktober börjar också utbildning på jobbet som varar ett par månader framåt, mycket som händer i höst. Älskar när livet inte står stilla.
 
Skrivit om lägenheten innan så det ska jag skippa. Men hur kul vi ska ha, hur fint det kommer bli, hemtrevligt! Linus soffa och coasters, Lexis köksgrejor och kistor och så mina byråer och köksbord. Lite av varje från var och en. En inventarielista ska skrivas, allt diskuteras igenom, hur vi ska lägga upp fest- och sovschemat. 
 
Positiv stämning i inlägget idag!



Kommentarer

Postat av: Redaktören

Gillar!

Svar: Det gillar vi verkligen, redaktören. Ska bli skitkul att bo med dig!
MrLind87


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback