Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Tjohej vilken full helg

Då har man satt igång perioden då man ska arbeta dagtid istället för kvällar och nätter. Det kommer att bli en omställning i mitt liv och om en månad även en del i ekonomin. Jag hoppas det lilla negative kommer vägas upp av det mycket positiva. Kommer få mer tid till er, mina vänner. Utnyttja lite av det Sommarscen Malmö som är kvar, Malmöfestivalen, Twöls, På besök med mera.

Helgen gick så förbannat fort, kan bero på minnesluckorna. Gjorde två saker i helgen, var full och sov. Sen var den kort också eftersom jag jobbade till 23 i fredags och sedan direkt hoppade in i festen, sov och stack på fest efter frukost. Där bjöds det på strårom, tror inte jag behöver säga mer.

Nu är måndagen snart över och jag hoppas jag kommer sova som ett svin i natt, trött. Ska bli skönt att ha lite lediga kvällar för mig själv, läsa, skriva, dricka vin.

Ha det gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback