Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Whitney Houston

Hej alla glada människor.

Tänkte ägna lite tid åt Whitney Houston då hon har levt färdigt sitt liv. Jag var inget fan att räkna med men jag har så klart hört klassikerna som alla har hört och har även dansat till dem. Jag känner personligen ingen sorg för henne men visst är det tragiskt att hon gått bort. Hon hade en fantastisk röst och har gjort en del bra och mycket bra låtar. Det jag mest tänkt på nu tiden efter det hänt är hur folk har reagerat. Många har på till exempel Facebook och Twitter skrikit ut sina hyllningar och det har väckt massor av kritik. Varför? Om man gillar vad en person har gjort, blivit berörd så varför ska man inte få skriva en hyllning? Har sett så många kommentarer, bilder med mera om "Varför hylla denna knarkande sångerska när man inte hyllar bla bla bla?". Man bryr sig av en anledning. Den anledningen kan vara personlig och ingen annan ska bry sig. Vare sig det är min släkting eller om det är en person jag knappt eller inte alls träffat. Man kan bli berörd av personer utan att känna dem personligen.

Så sluta klaga! Tänk efter, bryr du dig inte, så bry dig inte. Tänk på personen som kanske bryr sig.

Nog om det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback