Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

2012

Gott Nytt År! Nyårsafton tillbringades i Oxie. Jobbade natten innan så sov till 16-tiden vilket gjorde att middagen blev lunch och det blev öl till frukost. Kvällen var mycket trevlig, spelade charader mestadels av kvällen och jag och Darija var ett grymt team! Stannade där över natten och var hemma i Malmö igen strax innan två, tog en shake och latade mig en stund.

Beställde sedan pizza som sig bör på nyårsdagen, funderade på att besöka Peter men orkade inte gå ut. Såg på Priest (film) medans jag åt pizza och tog ett par öl. Gick och la mig någon gång runt 19:30 och vaknade igen runt midnatt då jag steg upp. Var inte så trött längre så satte igång en film till, Pans labyrint, en bra film. Somnade ingen runt 04-04:30 och sov till elvatiden. Sen årets första arbetsdag avklarad och har nu vikt tvätt tillsammans med en whisky.

God natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback