Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Är jag en hipsterwannabe?

Blev idag anklagad att jag tror mig själv vara en hipster och en Möllan-cooling. Ska jag vara ärlig vet jag inte definitionen på hipster trots att det är ett ord som är väldigt frekvent idag. Och Möllan-cooling, vad är det? Jag skrev tidigare i år om Möllanismen, att jag trivs på Möllan,älskar att vara där och det är en mycket speciell plats. Hen jag träffade idag berättade att jag inte spenderade alls lika mycket tid dom hen på Möllan, det spelar ingen roll för jag trivs där ändå.
 
Om jag är en hipster får jag vara det, om jag inte är en så får jag låta bli. Jag vill inte placera mig själv i fack även om det inte rör mig så mycket om andra gör det. Det jag vet är att jag för varje dag som går lär känna mig själv bättre och bättre och det är något jag behöver, lära känna mig själv alltså. Man ska inte försöka vara någon annan men om du hittar något intressant, prova det ett tag och se om det passar dig. Man är inte samma person när man dör som när man föddes, man utvecklas, lär sig och förhoppningsvis så blir man bättre.
 
Ja, jag har hatt, markerade, mörka glasögon och skägg, men det är inte definitionen på hipster. Nej, jag är inte superofta på Möllan men jag älskar ändå stället. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback