Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Göteborg nästa

Sista natten innan jag har några dagar ledigt och idag drar jag till Göteborg! Slutar jobbet klockan 07, kommer hem, äter frukost, lägger mig och stiger sen upp för att ta bussen tjugo över tre mot triangeln där jag byter mot tog mot Hässleholm. Väl framme i Hässleholm väntar jag mig bli upplockad av Niclas "Nizze" Juneld och Josse Svensson.

Jag och Nizze har känt varandra sedan jag var sex år gammal alltså cirka nitton år. Vi har haft många roliga och glada upplevelser tillsammans och denna sommaren skulle vi hitta på något tillsammans. Nu blev det så att hans sambo hänger med vilket inte gör något, vi får hitta på nåt annat bara vi två.

Hotell är bokat och vi ska stanna till söndagen. Fredagen får vi se vad som händer men på lördagen är det i alla fall Liseberg som hägrar. Attraktioner ska åkas, skratt ska skrattas och på kvällen ska strupen fuktas med öl. Öl är gott. Funderar på om man ska ha med sig en sax så någon random Liseberg-besökare kan klippa mig. Vad tror ni om det?

Söndagen är lite oplanerad än så länge. Förhoppningsvis träffar jag min syster Petra! Sen tar jag tåget hem eftersom de andra två vill till Ullared, det vill inte jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback