Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Läs boken!!!

Håller på att läsa en bok, Skandalen av Sandra Brown. Den tillhör genren som kallas för tantsnusk. Egentligen är det ingenting för mig men vad ska man göra, det är en bokcirkel det handlar om. Problemet är att det var jag som valde denna bok. Har förra och den här veckan haft väldigt lite tid för att läsa men snart ska den vara slut och nästa bok blir förmodligen Hungerspelen.
 
Det är skönt att komma igång med läsningen och jag har köpt hem några böcker som under hösten ska läsas, fyra stycken. Men först ska jag läsa ut denna Skandalen och sedan träffa resten av cirkeln för att diskutera och byta bok. Så önska mig lycka till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback