Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

O så va det visst en söndag på helgen också

Söndagen började med en ordentlig hotellfrukost. Sen tillbaka till rummet för att packa allt, Nizze och Josse stack i förväg eftersom de skulle göra av med massa pengar i hålan Ullared. Kvar blev jag, ensam i hotellrummet. Så jag tog en dusch, checkade ut och satte mig i loungen för att skriva första inlägget om helgen. Smidigt med ipad och wifi överallt.

Sen tog jag en cykel ännu en gång. Först hittade jag inte kortet man fick när man hyrde första gången men jag kom ihåg siffrorna tack vare mitt goda sifferminne, 32216 + kod. Sen satt jag på en cykel mot Heden för att möta upp Petra med familj, satte mig utanför Pressbyrån och tog någon slags kolsyrad läskedryck, Magic.

Efter lite velande längs avenyn hamnade vi på John Scott's pub som ligger mitt emot Hard Rock Café där vi spenderade fredagskvällen. En trevlig lunch som avslutades med glass vid en fontän där vi satt och njöt en stund i det varma solskenet, Göteborg var väldigt vackert. Vinkade av dem vid bilen och traskade mot centralen, eller tog en cykel rättare sagt.

Hemma efter lite mat tog jag en Mackmyra och slumrade i soffan till Vänner innan jag klev ner under täcket.

Tack till er alla för en underbar helg, Nizze, Josse, Petra, Mattias, Vidar och Alve! Tack till galningen för skratten på Hard Rock.

Puss på er!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback