Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Vandra tills skoskaven får dig att, gå barfota

Igår var en konstig dag. Kanske inte så konstig men ändå. Slutade jobbet 07 och var i säng 08, ställde klockan på 10:20 eftersom jag skulle med ett tåg som gick 11:28. Vi skulle till Kopparhatten Camilla, Darija och jag men efter jag läst fel på Skånetrafikens app så missade vi tåget. Istället begav vi oss mot bokskogen för att vandra lite.

Hade på mig mina nya skor då jag ville gå in dem men efter ett tag började skoskavet komma och jag fick ett plåster av Camilla. Men satte det på fel ställe och fick istället en fin liten blåsa som gör att jag nu haltar som en.. som en halt. Gick den sista biten utan skor vilket var mysigt. Varm asfalt och bara fötter är ändå lite sommarkänsla, och man slipper fila fötterna.

När jag strax innan åtta på kvällen la mig för att vila somnade jag och vaknade igen idag klockan fem på morgonen. Tänkte att nä, det är inte en bra tid att stiga upp så slängde huvudet tillbaka på kudden och somnade igen, till nio.

Ikväll är det MÖLLAN som gäller! Åh Möllan!

Ha de gott!


PS. Lyssna på Trita Paris's sommarprat från Sommar i P1.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback