Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Ge mig tid

Min tid räcker inte till för tillfället. Eller det gör den säkert men jag är dålig på att disponera den rätt. Arbetar fem nätter den här veckan och då känns det som att livet står lite still men i tisdags märkte jag att man kan hinna med mycket trots att man jobbar. Vakna klockan 13, hälsa på i Helsingborg där jag köpte skor och åt lunch, gå på Sommarscen Malmö i Pildammsparken för att klockan 22 börja jobba. Kändes som en fullspäckad dag men ändå avslappnad utan stress.
 
Tisdagen hade jag mindre tid men det beror helt klart på att jag steg upp cirka 16:30 istället. Så nu sitter jag på jobbet, märker att bloggandet kommer efter, skrivandet likaså.
 
Jag vill ha mer tid, ska man sova mindre, jobba mindre eller kanske ägna mindre tid åt att lata sig framför datorn och se på Vänner? Kan inte skylla på att jag städar, diskar och fixar i hemmet i alla fall. Nåja, imorgon ska jag försöka hinna att skriva. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback