Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Resande, nästa dröm

Då var jag åter igen i tankarna om min resa till Australien. Ska planera hur mycket pengar jag behöver och sedan fortsätta mitt sparande för att kunna komma iväg. Läste en krönika om en kille som sålde allt han ägde innan han stack ut på ett års resande. Allt han behövde var ett liggunderlag och en sovsäck, de sista fyra veckorna. Låter som en frihetskänsla. 

För att kunna komma iväg kan det vara bra med mer pengar. Funderar på att åka till Norge några månader och spara ihop en klump pengar. Förr kunde man mönstra på en båt men det är i dagsläget inte ens att tänka på. Så, Norge alltså. Tips?

Ska börja samla ihop saker jag kan sälja så håll utkik för det kanske kommer lite här. Kläder, prylar, möbler. Teknikprylar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback