Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Cykeltips

Hej alla glada människor!

Har ni några vårkänslor? Ibland kommer de fram. Jag har spenderat ett antal dagar i Lissabon och det kommer jag att berätta om i ett senare inlägg. Har inte haft tid att sitta vid datorn sen jag kom hem.

Förra året gick jag upp i vikt, över 10kg, pga att jag slutade cykla till jobbet, bytte arbete, slutade röka (vilket gav mig mer pengar), började äta mer ute. Många bäckar små. Så nu när våren är här så är tanken att jag ska sälja min moped och köpa mig en cykel. Så min fråga till er är om ni har några tips och råd vad det gäller cykel. Jag har även tänkt att cykla ibland bara för cyklandets skull, så inte bara en transportcykel utan även en cykel som är rolig och går att cykla snabbt och långsamt med.

Tack och hej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback