Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Bo i kollektiv?

Vad tror ni om att bo i kollektiv? Jag har funderat en del på den senaste tiden om jag passar att bo i ett kollektiv och börjar mer och mer tro att det hade varit skitbra. Har hittat tre personer som är väldigt taggade på att bilda ett kollektiv med mig så jag tänker att jag ska göra det.

Nästa steg är att hitta en lägenhet. Så känner du till en femma i Malmö, runt Möllan, som någon vill bli av med så säg till mig, nu! Det positiva med att bo i kollektiv är bl.a. att man aldrig är ensam hemma, man får en gemenskap man inte får annars, det blir lite billigare och man kan ha förbannat kul tillsammans.

Visste du att människan är ett flockdjur? Ja just det, så varför inte. Så fort vi hittar en bra lägenhet som passar oss så kommer vi att flytta in, som det ser ut idag! Jag, Lotus, Alexandra och Linus!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback