Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Min blogg återkommer

Mitt bloggande har avstannat lite, känns inte som jag har hunnit med den här veckan. Nu sitter jag i ett hus på landet med min syster och hennes familj så blir inte mycket tid över för skrivande heller. Ni får helt enkelt acceptera det. Men jag kommer nog att skriva på tåget när jag åker hem vilket troligen blir på tisdag.

Ikväll är det viss eurovision, det kommer jag att se på som det ser ut nu. Undrar hur det kommer att vara, dålig musik blandad med mindre dålig musik och där i mellan programledare med dålig engelska och mycket falska leenden. Ska ni se det? Ni kanske är
galna i det och ser allt och kommer ha egna omröstningar i stugorna, lycka till.

Kanske tar årets första dopp idag, eller i morgon då det bär av mot Öckerö. Tror det hette så.

Puss o kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback