Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Helgen har spenderats i tre olika "sängar"

 
Har spenderat helgen på tre olika sovplatser. Börja med att besöka min bror i fredags där jag då sov över, vi drack lite öl och han somnade på soffan som vanligt. Dagen efter begav vi oss mot Gråbo där det skulle vara kalas. I fredags fyllde min systerson 1 år och i lördags hans mor fyllde 25 plus (läs trettiofem). Så det var god mat, tårta, massa skratt och trevligheter. Tack syster för en härlig lördag!
 
Natten mot söndag spenderades i en lägenhet inne i Göteborg som vi fick låna. Vi var där ganska sent, någon gång efter 23, så vi var i säng tidigt. Efter frukost begav vi oss till Bauhaus via Gråbo. Tråkigt att besöka såna affärer för mig, jag bor i en hyresrätt och där finns inte mycket jag kan använda mig av. Men om jag vill slippa att gå till Blekinge fick jag glatt hänga med. 
 
På kvällen var jag med min kära vän Nizze och vi besökte Sternö för en härlig promenad i det gröna. Mycket fin skog, stenig. Vi klättrade upp och la oss på en stor sten precis vid havet och snackade om framtiden. Tror inte vi kom fram till någonting men det är viktigt att bolla med någon om sina idéer. Sen hoppade vi ner från stenen, körde och köpte mat och la oss framför TVn hemma hos honom där Yes-man gick. 
 
Nu är det måndag och jag sitter på stationen i Karlshamn och hoppas att det försenade tåget snart ska komma. Jag vill verkligen hem till Malmö nu. Visserligen ska jag jobba tre kvällar/dagar nu men sen är det semesterns 2,5 veckor!
 
Vi hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback