Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Torsdag idag, ja..

Torsdag var det visst. Ibland låter man tiden bara gå åt till sådant som egentligen inte får livet att gå framåt men som ändå kan vara trevligt. Som inatt, satt uppe ganska länge innan jag somnade in och vaknade runt 13 idag vilket gör att även denna dagen kommer att vara fullspäckad. Måste städa, handla och sen ikväll ska jag gå på Tankesmedjangalan på Moriskan i Malmö. Följ gärna med mig. Det börjar 20.00.

Jaja, nu har jag ätit lunch-frukost och ska väl börja på dagen genom att diska och bära ut skräp, sådant intressant ni verkligen bryr er om, eller kanske inte.

Sen måste jag vända på dygnet, jobbar dag i morgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback