Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Lägenhet tillgänglig

Jag har fått ett annat boende tillsammans med mina goda vänner Linus och Lexi. Vi får tillträde till vår nya lägenhet den 1 oktober men eftersom jag har 3 månaders uppsägninstid söker jag nu intressanter som vill söka min lägenhet.
 
Storleken är 43kvm uppdelat på ett rum och kök. Köket är stort nog att rymma ett köksbord inklusive stolar med gäster. Vardagsrummet är perfekt för en etta och det är i dagsläget avdelat med ett tygstycke som avdelar sovdelen från resten av rummet.
 
Mot den gröna innergården finns en balkong med utgång från vardagsrummet. I hallen finns en klädkammare med plats för en hel del kläder (själv har jag även förvarat min cykel där). Självklart finns där en toalett, den har ett inkaklat badkar och därmed lätt att hålla rent.
 
Lägenheten är belägen på Västra Hindbyvägen 5B, första våningen med tvättstuga två halvtrappor ner. Cykelkällare finns och nyckel fås av värden efter förfrågan. Källarförrådet ligger på källarplan, samma avstånd som tvättstugan.
 
Lägenheten kommer att vara tillgänglig från 1 oktober. Sök lägenheten hos Heimstaden så fort du kan och berätta för dem att du kan ta den tidigare. Jag kan tyvärr inte påverka deras kösystem utan det enda jag kan göra är att få många som är intresserade av tidigare inflytt att söka.
 
Antal rum: 1 rok
Storlek: 43kvm
Hyra: 4 147:-/månad
 
Önskar er en härlig dag!
 
/Michael



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback