Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Jag ser fram emot hösten

 
Om tre veckor har jag lämnat min nuvarande lägenhet för att flytta ihop med mina vänner Linus och Lexi. Samtidigt kommer hösten att smyga sig på, mörkret falla tidigare och både dagar och nätter blir kallare.
 
Jag har alltid haft sommaren som min favoritårstid, avskytt vintern, gillat våren och varit ganska likgiltig inför hösten. Men detta året ser jag fram emot den på ett annat sätt, dels för att den kommer även om jag inte vill, dels för att det händer en del för mig just nu. Nytt och spännande boende och vidareutbildning på arbetet.
 
Ser fram emot när man kommer hem framåt kvällen, i lägenheten finns tända ljus, Lexi sitter med sina skolböcker och pluggar, Linus sitter med sin dator och skriver något han tror är viktigt. De båda har självklart en burk öl stående vid sidan om. 
 
Så jag välkomnar hösten och dess äventyr. Hoppas du gör detsamma. 



Kommentarer

Postat av: ottilia thorsson

alldeles för dyr hyra...

2012-09-12 @ 10:48:48


Postat av: ottilia thorsson

ang lgh...

2012-09-12 @ 10:49:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback