Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

18 dagars ledighet

Då var första dagen på min 18 dagars långa ledighet här. Började med att stiga upp före klockan åtta, äta frukost, diska och sedan gå och handla för att vara tillbaka tio över tio. Det känns som jag började min ledighet på fel sätt. Men det kommer bli annorlunda andra dagar, nästa vecka.
 
Ikväll är det dags för möte med blivande roomies där vi ska snacka praktiska saker inför vårt boende tillsammans. Mötet kommer äga rum på Lilla torg, en bit ifrån Möllan men det får gå. Vi bor ju snart alldeles intill.
 
Annat som ska göras under ledigheten är att packa, städa, skriva, läsa och så klart någon fest. Tror jag.

Får självklart inte glömma filmkvällen jag ska ha i morgon kväll. Jag, Camillla och Darija ska se The Hunger Games nu efter att vi läst boken. Det är alltid lika spännande att se en film som baseras på en bok när man läst boken. Mycket som är med i boken kommer aldrig med i filmen vilket kan göra den lite "fattig" men också kan hjälpa till att hänga med i handlingen på ett sätt som inte de andra gör.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback