Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Kollektivplanering

Har precis kommit hem från Linus där vi snackat framtida boende. Känns overkligt men om bara några veckor bor jag inte längre ensam. Jag längtar verkligen till det overkliga blir verklighet. Och det är på gång. Vi har diskuterat vad vi har, inventerat, mestadels diskuterat möbler och andra större saker än så länge. Tror vi kommer kunna fylla lägenheten tillräckligt bra.
 
När vi flyttar in tar vi det andra, packar upp det vi behöver och skriver ner vad som är vems. Hur vi ställer möblerna, vad som ska finnas på väggarna och hur vi ska dela upp skåp och liknande tar vi sedan på plats. Ska försöka få en visning till innan det är dags för inflytt så vi kan visualisera lite mer om hur vi ska ha det.
 
Men nu har vi början på en lista som innefattar vad vi har. Listan kommer att byggas på för man kommer alltid på något mer man har i gömmorna. Nästa vecka ska jag ner i förrådet och se vad jag har undanstoppat. Ska även samla allt jag vill och ska bli av med, tanken är att sälja av det mesta. Kanske tömma köket och fylla det med grejor som ska säljas, öppna dörrarna, sätta upp en skylt och låta folk komma in för att köpa det de vill ha. Kan bjuda på kaffe samtidigt.
 
Nu blir det att lyssna på lite reggae och dricka upp rödvinet innan det blir dåligt.
 
 
Ha d gott. Michael (Stulet av Glenn Hysén)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback