Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Hemsidan kommer byta plats

 
Då har jag bestämt mig. Jag kommer flytta min hemsida inklusive blogg till Wordpress. Ni kommer märka när det sker då det kommer bli förändringar i designen. Det kommer förmodligen leda till förbättringar eftersom jag slipper lägga massa tid på att koda hemsidan och istället kan lägga tiden på innehållet.
 
Kanske säger jag till innan bytet sker, kanske inte. Men var inte oroliga, sidan kommer att vara funktionell hela tiden så ni ska inte missa något intressant inlägg. Hoppas bara jag lyckas med att flytta hela bloggen utan problem, hoppas. 
 
Nog om det. Har en stund kvar på jobbet nu men ska vara här kl 19 imorgon igen, så elva timmar mellan passen. Men efter morgondagens pass är det föreläsning med Polisens volontärer. Plus att jag har SEMESTER I TVÅ OCH EN HALV VECKA! Mohaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback