Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Första inlägget

Hej alla människor!
Nu startar jag min blogg. Jag har provat på det tidigare men då med hälsointriktning. Nu ska jag ha en personlig blogg. I början kommer den säkert att handla om min vardag men jag hoppas att med tiden att den kommer att bli intressant att läsa. Kanske skriva om sådant som är i nuet, vad som händer i Sverige, världen, Malmö och runt mig och min älskade Emma.
Idag
Sitter och väntar på att Anders o Sofie ska komma över, vi ska äta middag. Fläskfilé med bulgursallad blir det. Mums... Massor av snö ute och man kan väl säga att vintern är här. Skriver mer i nästa inlägg och jag kommer snart att uppdatera min profil så ni kan läsa vem jag är.



Emma & Jag
Kvinnan jag vill spendera resten av mitt liv med!

Ha en underbar lördagkväll så hörs vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback