Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Morgontofflor och en folkis

Hej gott folk!
Har glömt vad jag skrev om sist och orkar inte uppdatera mig själv, jag bara skriver nu. Så, då var man särbo. I lördags tog vi det mesta av Emmas saker, möbler och annat och körde iväg till hennes nya lya på Aspgatan, det ligger vid Lindgatan ;) Så nu känns en stor trea väldigt stort och framförallt tomt. Men jag har det viktigaste, internet och en säng! Nä jag har faktiskt lite mer än så fast än så länge är det inte direkt hemtrevligt men det kommer inte att bli jättehemtrevligt här då jag ska flytta så det känns väldigt onödigt att göra hål i väggarna, asa massa möbler och dylikt. Så jag väntar till jag får tag i den nya lyan vilket blir 1 oktober som det ser ut just nu. Men åter till vad jag har, soffa, soffbord, säng, köksmöbler och ett skrivbord. En massa byråer har jag också och en bokhylla så jag har så jag kan inreda ett hem iaf om än jag ska byta ut en del möbler så det matchar och passar och blir snyggt. Men det får vänta tills nya lyan.

Nya jobbet rullar på bra och vi har kul på jobbet. Var i fredags på Carib Kreol med Peter (ny kollega) och hans fästmö, efter det gick vi upp till deras lya precis vid Möllan och tog ett par glas vin. En trevlig, lugn och tidig kväll för min del. Emma rullade hem lite senare på kvällen/natten några timmar innan det var dags att stiga upp för att påbörja flytten.

Har även vridit upp min "koko"-klocka... Så det plingar mysigt varje hel och halv timme.

Sitter just nu vid mitt skrivbord i mina nya morgontofflor som jag inhandlade på IKEA för 19:- och en folköl och uppdaterar min blogg. Sen ska jag nog skrubba lite toalettgolv, så satans äckligt efter katternas bajslåda. Ursäkta språket.

Nästa vecka åker nog bilen upp på blocket.se, ska bara städa ur den och tvätta först. Emma sa att hon gärna ville göra det ;)


Ha att gött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback