Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Musikhjälpen

Var idag på julbord, en alkoholfri variant, och var då hemma runt 22 för att komma på att jag var ju sugen på lite party eftersom för mig är det lördag. Inget party blev det så satte mig framför datorn, startade Musikhjälpen för att se lite på Gina som vid 00 fick besök av Sara Varga. Vet knappt vem Sara är och samtalsämena har väl inte varit super för min smak men gillar musiken och det har varit full fart på twitter. Mycket trevligt folk som håller sig vakna inatt. Tack till Twitter, även om det var lite strul där runt 23 då jag inte lyckades komma in.

Imorgon ska det fixas, städas och plockas mer här hemma. Ska se om jag hinner tvätta lite. Peter vill dricka öl kl 14, kanske. Sen på kvällen ska jag till Tankesmedjangalan på Moriskan i Malmö, 80:- i inträde och pengarna går till Musikhjälpen. Hade även planerat att få mig ett lyft av Emma Knyckare!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback