Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

En gång i veckan

Hej alla läsare!

Är inte så bra på att blogga ofta men det gör ingenting bara det blir gjort. Jobbar mest hela tiden känns det som. Nu är det måndag och jag har spenderat natten med älskade. Slutade vid elva igår så cyklade sen hem till henne och kröp ner i hennes varma säng. Tack för inatt älskade! Behövde din närhet inatt.

Sitter lite med bokföringen, snart är det slut med det. Letar jobb gör jag också, vill ha mer fritid. Jobbar mestadels kvällar och varannan helg så min fritid är oftast på förmiddagar då alla andra jobbar eller är i skolan. Man har svårt att träffa sina vänner!!

> Denna veckan ska bli rolig! Eller ja kanske inte mitten men slutet :-) Jobbar hela tisdagen, hela onsdagen och kväll torsdag o fredag. Sen på lördag är det kalas för farmor som fyller 85! Så till helgen beger man sig norrut, mot Mörrum. På natten mellan lördag o söndag ska jag vara med Nizze! Han är ensam hemma så vi ska ha lite quality time tänkte jag. Längesen man verkligen fick det och jag saknar det. Har ju känt varandra i... snart 18år!! Fan vad tiden går eller hur!?

Men ikväll blir det middag med Emma, hon kommer hit efter jobb och ska laga mat med/åt mig. Lite mysig middag är det tänkt, får se om hon vill stanna men troligen inte. Hon måste ju hem till katterna också.

Ha en underbar dag alla människor!



Kommentarer

Postat av: emmalynn

älskade älskade Du.

2011-02-09 @ 09:37:43
URL: http://spacebetween.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback