Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Hoppsan vad tiden går...

Då var det ett tag sen igen. Jag fick en rumskompis som flyttade in förra veckan. Rensade ur rummet så han får plats, får ju hjälpa till när någon behöver tak över huvudet. Det fungerar bra, jag är ju inte hemma så ofta och i helgen var jag ju i Mörrum så...

85års kalas 12/2 -11



Lördagen var rolig! Började med att åka till Granefors och lämna grejor eftersom jag skulle sova där på natten. Åkte sedan tillbaka till Mörrum o hämtade upp Emma sedan åkte vi till Klaven. 85års-kalas för farmor! Det var väldigt trevlig, träffa alla släktingar (galningar), det var väldigt längesen nu jag träffade alla. Nästan alla var där, massor av ungar som tjoade o stojade öronbedövande. På kvällen blev det efterfest hos Jennifer! Dans, skitsnack o öl!! Hade skitkul och natten slutade hos Nizze som planerat. Söndagen vaknade man törstig och hungrig som det brukar bli och det bar av mot Gustavstorp och hem till mor o Nisse. Dit kom alla systrar med ungar och mormor var där så det var trevligt. Åt lite lunch tillsammans och senare åkte vi hem till Emmas föräldrar igen och åt där också.

Sen åkte vi in till Karlshamn o träffade Lina och underbara Devin!! Saknar Lina, vi träffades ju en del när jag bodde i Växjö, och nu ska hon flytta dit igen. Blir så svårt att umgås eftersom jag så sällan är i Växjö. Menmen.. Får väl försöka åka dit fler gånger, känner ju ett antal människor där ändå.

Kram på er alla!


2011-02-15 @ 17:49:05 Allmänt Permalink




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback