Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Lite gnäll

Hej igen på er alla!

Lite att berätta nu. I torsdags hade vi fackmöte på jobbet som varade ganska länge, fick räkna kassan och handlade lite efteråt. Satte mig på cykeln och började cykla hemåt. På N Grängesbergsgatan så cyklade jag på cykelbanan och skulle passera en korsning då jag såg en bil som skulle passera cykelbanan. Såg att han inte hann bromsa utan bara gled vilket jag också gjorde när jag bromsade. En kollision var oundviklig och så small det. Flög över styret och ner i backen! Aj aj... Föraren var snäll och skjutsade hem mig och cykeln. Åkte senare in till sjukhuset för kontroll, fick röntga benet men det var inget större fel på mig så jag fick åka hem vid fyratiden. Sov mer eller mindre till tolv igår och sedan ville polisen träffa mig så de kom hem och satt vid bordet och snackade en stund. Sen fick jag ta bussen till jobbet, vilket tog längre tid än cykel. Jobbade lite långsammare men det gick rätt bra ändå, trots smärta i kroppen som blev värre ju längre kvällen gick.

Som sagt så har Emma nu flyttat till en annan lägenhet tillfälligt så jag bor ju själv nu, har dock knappt märkt något mer än nattetid eftersom jag har jobbat sen hon stack. Men det känns tomt och ensamt, men underbart när jag får träffa henne. Hon är så vacker! Men idag kommer hon då vi ska ha middag med Dan o Emeli. Ska bli en trevlig kväll. Så nu måste jag städa diska och duscha. Hoppas bara jag klarar av det utan att det gör för ont. Ha en underbar helg till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback