Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Måndag

Helgen
Då har man jobbat i helgen. I fredags var jag dock hemma hos Peter en stund och tog ett par öl sen gick vi till Inkonst på den nya klubben som hade premiär. Dansade en massa och hade kul, Paula, Louise var också där. Reza med. När vi hade dansat en stund märkte jag att det var ovanligt varmt, kom på att jag hade mina underställsbyxor på mig. De tittade lustigt på mig när jag lämnade in dem i garderoben.


Idag
Idag har jag varit ledig från jobbet men mest hostat. Emma är på väg hem snart. Då tänkte hon börja sin flytt. Emma ska passa en lägenhet så jag kommer vara gräsänkling i cirka tre månader. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Får väl köpa lite blommor och massageolja och hälsa på henne. Jag kommer försöka jobba mer, alltså börja tidigare på dagarna så jag får lite fler timmar.

Håller på att läsa boken "Äntligen icke-rökare!". Med andra ord, jag ska sluta röka. Boken verkar väldigt bra, närmar mig mitten så denna veckan kommer det förmodligen att ske. Verkar väldigt intressant då, får en annan bild på hur rökning ser ut.

Jobb
Förresten, jag skulle ju på anställningsintervju i fredags. När jag kom dit så ringde jag på porttelefonen men ingen svarade. Så jag kollade mailen eftersom hon skickat sina kontaktuppgifter och ringde de numren som stod där, inget svar. Gick in på företagets hemsida och provade ringa ett par nummer som stod där, "Telia kundbesked. Numret är inte längre tillgängligt" eller vad de nu säger. Jaha... Så gick det med den arbetsintervjun. Inget extrajobb på gång ännu då.



Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Håller tummarna att båda delarna lyckas, både jobb o rökning!!! Håller på dig min son

2011-01-10 @ 22:23:32


Postat av: Michael

Det ska nog gå bra.. Så länge jag hittar något. Förslag?

2011-01-11 @ 14:09:12
URL: http://simplemichael.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback