Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Trettondagshelg

För vissa är det långhelg, men inte för mig. Jobbar hela helgen, kväll givetvis! Hoppas ni som är lediga njuter för det hade jag gjort.

Så vad har hänt i början på detta året då. Inte så mycket. Jag har jobbat, tvättat och städat lite här hemma fast det måste jag nog fortsätta med för här ser fortfarande stökigt ut. I Onsdags skickade jag ett mail på ett extrajobb, några timmar senare ringde de och ville ha mig på intervju, idag. Så klockan 13.30 så ska jag på anställningsintervju, återkommer med resultat om det. Efter det jobbar jag 15-19.30 på Hemköp. Jag jobbar 30 timmar i veckan på mitt nuvarande arbete och jag har ett par timmar över då och då som jag kan lägga på ett jobb så jag kan få lite extra pengar i fickan. Wish me luck!

Önskar er alla en trevlig helg!


Gjorde en trailer för Kärleken Dominerar i höstas och ska eventuellt göra en för kommande teater. Se trailern!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback