Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Har varit ledig i en hel vecka och inte...

...uppdaterat min blogg en ända gång! Fy skäms på mig! Då är det nog dags att skriva lite i alla fall.

Jobbet på Hemköp är nu över och mitt nya liv och min nya vardag kommer att starta på måndag. Har varit på Hemköp sedan våren 2009 och träffat mycket underbara människor där, ni vet vilka ni är, men nu är det slut. Inte med er utan med jobbet, er ska jag hålla kontakten med. Nu väntar ett arbete Polisen, tror nästan att framtiden där kan vara mer ljus än på Hemköp, om man inte vill bli butikschef och jobbar för det. Det vill jag inte.

Så nästa vecka kl 08:00 så börjar en teoretisk utbildning för mig. Kommer att vara dagtid vilket kommer att vara kul. Har inte stigit upp så tidigt fem dagar i rad på två och ett halvt år. Kommer att berätta mer när jag vet mer. Fråga mig gärna annars.

Eftersom jag har jobbat min sista dag på Hemköp så fixade jag en liten träff på Tröls i lördags, alltså dagen efter min sista. Tack till er alla som var där, jag är väldigt nöjd med kvällen. Tusen tack också för blommorna och det underbara kortet med innehåll! De var en trevlig kväll, god mat, en del öl och med avslut i Deeps djupa hålor där det var dans. Tyvärr var det ingen vidare musik den kvällen, men det var lite takt i det och jag hade skoj människor i sällskap.

Det var allt så länge, vi hörs och ses! Finns snart på 114 14 ;-)
Ha en underbar dag och en underbar helg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback