Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Nya jobbet!

Skulle egentligen uppdaterat bloggen för över en vecka sen var det tänkt, när jag varit en vecka på nya jobbet. Men så blev det inte. Nu är jag i alla fall här och kan prata lite om det. Det har ju varit två veckor teoretisk utbildning nu och det känns väldigt bra, spännande och kul. Har varit mycket lyssnande, pratande och också väldigt mycket skrattande. Hamnade i en väldigt kul grupp med människor under utbildningen men vi får se hur ofta vi ses nu när nästa fas börjar. Idag börjar praktiken som varar i fem veckor innan jag sedan ska arbeta själv, får se hur det känns när man väl sitter där sen och ska ta sitt första samtal.

Kan berätta mer över en kaffe om ni vill, bara att fråga om en fika.

Jag tänkte köpa mig en moped så jag lättare ska kunna pendla till och från jobbet så om någon timme ska jag iväg och kika på en innan jag ska till jobbet. Ska också ringa runt lite, ska bl.a. ringa till Stena Fastigheter för att se om jag kan få göra ett lägenhetsbyte med en annan. Om allt går som det ska där så flyttar jag ca en vecka in i september.

Sköt om er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback