Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Längesen, igen

Nu uppdaterar jag bloggen lite snabbt. Det var längesen jag bloggade nu och för tillfället har jag inte riktigt tid men jag vill ändå sända ut en liten signal om att jag lever för er som inte finns på Facebook. Har haft lite problem att ta mig till jobbet de senaste dagarna. Cykeln jag har använt har fått punktering och när jag skulle laga den märkte jag att hjulet rostat fast och då blir det genast svårare att laga en punktering. Fick hem cykeln häromdagen då jag gick hem från jobbet (ca 5km), igår var det ju till och med. Så idag blir det bussen och förmodligen imorgon också sen är jag långledig och hoppas jag hinner fixa cykeln då, eller någon annan.

Rumskompisen jag hade är ute. Bara så ni vet det.

Jag tror jag vet vad jag vill. Jobba med webben, programmera och utveckla. Så som att programmera hemsidor eller applikationer med mera. Har därför börjat prova på lite som ni säkert ser här på bloggen, den har ändrat lite utseende nu. Hoppas att ni märkt det :P

Ha en underbar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback