Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Måndag

Då var det dags igen. Vet inte riktigt vad som skrevs sist, glömde läsa det. Men lite har det hänt iaf. Fångad blev tyvärr inte så långvarig då två av skådespelarna har varit eller rättare sagt är sjuka. Jag har hunnit se föreställningen fyra gånger tror jag det blev och jag är väldigt nöjd! Idag hjälpte jag Partisanteatern igen med att flytta Stina Cuberick (kuben/kolossen de hade på scenen) till ett lager som MAF har. Kul att få hjälpa till, teater är verkligen roligt att gå och titta på och teatermänniskor är underbara!

Emma flyttade hem igen i lördags! :-) Men hon har varit sjuk under hela tiden, hennes mage är i uppror av någon anledning. Men skönt att hon är hemma!

Igår var det konsert på Debaser i Malmö! Driftwood spelade! En väldigt bra spelning, jag stod visserligen och filmade hela tiden så jag var mer inne i att försöka hålla hela bandet inom bilden.

Ha en underbar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback