Senaste inläggen
Kategorier Arkiv Länkar
RSS 2.0


bloglovin

Emma & Jag

Hej igen,

Skrev i förra inlägget att jag och Emma ska flytta isär. Ville bara förtydliga lite. Vi ska skaffa en varsin lägenhet men vi kommer fortfarande att vara tillsammans, är ju förlovade sedan mars förra året! Så vi ska hålla ögonen öppna för nya lyor (har du nåt förslag så säg till).

Anledningen
Vi känner båda att vi behöver vara ifrån varandra av lite olika orsaker. En är ekonomisk, det är inte så bra på mitt plan och jag vill reda ut det utan att Emma ska behöva drabbas av min dumhet. Med tanke på hur Emma mår och har mått den senaste tiden så känner jag att jag behöver lite utrymme för att kunna utvecklas och växa själv. Jag kommer alltid att älska Emma! Hon betyder så mycket för mig. Men det gör även jag, jag måste tänka mer på mig själv ett tag, kunna hitta mig.

Nu vet ni hur det ligger till, i alla fall lite. Om ni inte känner mig så är det bara att lära känna mig om ni vill veta mer annars behöver ni inte veta mer. Detta är en personlig blogg egentligen men jag kommer även i framtiden att blogga om annat.

Tack o hej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback